news_banner

nutizie

Cosa hè AManta ponderata?
Coperte ponderatesò mantelli terapeutichi chì pesanu trà 5 è 30 liri.A pressione da u pesu extra imita una tecnica terapeutica chjamata stimulazione di pressione profonda o terapia di pressione.

Chi pò prufittà di AManta ponderata?
Per parechje persone,coperte ponderatesò diventati una parte di rutina di sollievu di stress è abitudini di sonnu sani, è per una bona ragione.I ricercatori anu studiatu l'efficacezza di e mantelli ponderati in l'alleviazione di i sintomi fisichi è emotivi.Ancu s'ellu hè necessariu più ricerca, i risultati anu indicatu finu à avà chì pò esse benefici per una quantità di cundizioni.

Ansietà
Unu di l'usi primari Fonte fiduciale di una manta ponderata hè per u trattamentu di l'ansietà.A stimulazione di pressione profonda pò aiutà à riduce l'excitazione autonoma.Questa arousal hè rispunsevule per parechji di i sintomi fisichi di l'ansietà, cum'è l'aumentu di a freccia cardiaca.

Autismu
Una di e caratteristiche di l'autismu, in particulare in i zitelli, hè u prublema di dorme.Un picculu studiu di ricerca da u 2017 hà truvatu chì ci sò stati benefici pusitivi di a terapia di pressione profonda (spazzola, massaggio, è spremitura) in alcune persone autistiche.Questi benefici ponu estendersi ancu à e mantelli ponderati.

Disordine di deficit d'attenzione iperattività (ADHD)
Ci sò assai pochi studii chì esaminanu l'usu di mantelli ponderati per ADHD, ma un studiu 2014 hè statu realizatu cù giacche ponderate.In questu studiu, i circadori spieganu chì i veste ponderati sò stati utilizati in a terapia ADHD per migliurà l'attenzione è riduce i movimenti iperattivi.
U studiu hà truvatu risultati promettenti per i participanti chì anu utilizatu u gilet ponderatu durante una prova di rendiment cuntinuu.Questi participanti anu sperimentatu riduzioni in a caduta di u travagliu, abbandunà i so sedi, è fidgeting.

Insomnia è disordini di u sonnu
Ci hè una quantità di fatturi chì ponu causà disordini di u sonnu.I mantelli ponderati ponu aiutà in certi modi simplici.A pressione aghjuntu pò aiutà à calmà a freccia di u core è a respirazione.Questu pò fà più faciule per rilassate prima di stallà per una bona notte di riposu.

Osteoartrite
Ùn ci sò micca studii di ricerca nantu à l'usu di mantelli ponderati per l'artrosi.Tuttavia, una fonte di fiducia chì utilizeghja a terapia di massaggio pò furnisce un ligame.
In stu picculu studiu, 18 participanti cù l'artrosi ricivutu terapia di massaggi nantu à unu di i so ghjinochje per ottu settimane.I participanti di u studiu anu nutatu chì a terapia di massaggio hà aiutatu à riduce u dolore di ghjinochju è hà migliuratu a so qualità di vita.
A terapia di massaggio applica una pressione prufonda à l'articulazioni osteoartrite, per quessa, hè pussibule chì i beneficii simili ponu esse sperimentati quandu si usa una manta ponderata.

Dolore crònicu
U dulore crònicu hè un diagnosticu sfida.Ma e persone chì campanu cù u dulore crònicu ponu truvà sollievu per l'usu di mantelli ponderati.
Un studiu di 2021 Fonte Fiduciosa fattu da circadori in UC San Diego hà truvatu e coperte ponderate riducevanu a percepzioni di u dolore cronicu.Novanta quattru participanti cù u dolore crònicu anu utilizatu una manta ligera o ponderata per una settimana.Quelli chì sò in u gruppu di manta ponderata anu trovu sollievu, soprattuttu s'ellu anu campatu ancu cun ansietà.I mantelli ponderati ùn anu micca riduciutu i livelli di intensità di u dolore, però.

Prucedure medichi
Ci pò esse qualchì benefiziu à l'usu di mantelli ponderati durante i prucessi medichi.
Un studiu di u 2016 hà sperimentatu l'usu di mantelli ponderati nantu à i participanti sottumessi à l'estrazione di denti di saviezza.I participanti di a manta ponderata anu sperimentatu sintomi d'ansietà più bassi cà u gruppu di cuntrollu.
I circadori anu realizatu un studiu di seguitu simili nantu à l'adulescenti chì utilizanu una manta ponderata durante una estrazione molare.Quelli risultati anu truvatu ancu menu ansietà cù l'usu di una manta ponderata.
Siccomu i prucessi medichi tendenu à causà sintomi d'ansietà cum'è a freccia cardiaca aumentata, l'usu di mantelli ponderati pò esse benefica per calmà quelli sintomi.


Tempu di post: Jul-13-2022