news_banner

nutizie

Parechje persone trovanu chì aghjunghje una manta ponderata à a so rutina di u sonnu aiuta à riduce u stress è prumove a calma.In listessa manera cum'è un abbracciu o un swaddle di u zitellu, a pressione gentile di una manta ponderata pò aiutà à facilità i sintomi è à migliurà u sonnu per e persone cun insomnia, ansietà o autismu.

Cosa hè una manta ponderata?
I mantelli ponderati sò pensati per esse più pisanti cà i mantelli normali.Ci sò dui stili di mantelli ponderati: stile di maglia è duvet.Coperte ponderate in stile duvet aghjunghjenu pesu cù perle di plastica o di vetru, cuscinetti à sfera, o altre riempimentu pesante, mentre chì e coperte ponderate in maglia sò tessute cù filatu densu.

Una manta ponderata pò esse usata nantu à u lettu, u lettu, o in ogni locu chì vulete rilassate.

Vantaggi di a manta ponderata
I mantelli ponderati piglianu a so ispirazione da una tecnica terapeutica chjamata stimulazione di pressione profonda, chì usa una pressione ferma è cuntrullata per induce una sensazione di calma.Utilizà una manta ponderata pò avè benefizii subjectivi è oggettivi per u sonnu.

Fornite cunfortu è sicurezza
Si dice chì e coperte ponderate funzionanu in u listessu modu chì una fascia stretta aiuta i neonati à sentenu bè è accogliente.Parechje persone trovanu sti mantelli aiutanu à dorme più rapidamente per prumove un sensu di sicurità.

Facilità u Stress è Calmà l'Ansietà
Una manta ponderata pò aiutà à gestisce i sentimenti di stress è ansietà.Siccomu u stress è l'ansietà spessu interferiscenu cù u sonnu, i benefici di una manta ponderata pò traduce in un sonnu megliu per quelli chì soffrenu di pinsamenti stressanti.

Migliurà a qualità di u sonnu
I mantelli ponderati utilizanu una stimulazione di pressione profonda, chì hè pensata per stimulà a produzzione di una hormona chì aumenta l'umore (serotonina), riduce l'hormone di stress (cortisol) è aumenta i livelli di melatonina, l'hormone chì vi aiuta à dorme.Questu pò aiutà à migliurà a qualità generale di u sonnu.

Calma u Sistema Nervosu
Un sistema nervoso iperattivu pò purtà à l'ansietà, l'iperattività, a freccia cardiaca rapida è a mancanza di respirazione, chì ùn sò micca favurevuli à u sonnu.Distribuendu una quantità uniforme di pesu è pressione in tuttu u corpu, i mantelli ponderati ponu calmà a risposta di lotta o fughje è attivà u sistema nervoso parasimpaticu rilassante in preparazione per u sonnu.

Ancu s'è parechje persone rapportanu migliure da queste manta populari, ci hè un dibattitu per se e mantelli ponderati offrenu tutti i benefici chì i pruduttori pretendenu.Cum'è cù qualsiasi pruduttu chì offre benefici medichi, hè sàviu di prucede cun prudenza.

Qualchese chì hà prublemi persistenti di u sonnu deve parlà cun un duttore, chì pò evaluà megliu a so situazione è stabilisce se una manta ponderata puderia esse una parte efficae di un approcciu di trattamentu cumpletu.

Quale pò prufittà di l'usu di una manta ponderata?
I mantelli ponderati anu benefiziu potenziale per tutti i tipi di dormitori, in particulare quelli chì anu una grande quantità di stress o chì anu certe cundizione medica.In particulare, e mantelli ponderati ponu furnisce benefici terapeutichi per quelli chì anu autismu, ansietà, depressione è disordine di iperattività di deficit d'attenzione (ADHD).

Ansietà è Depressione
Parechje persone cun ansietà è depressione si trovanu intrappulati in un ciculu vicious.L'ansietà è a depressione ponu affettà negativamente u sonnu, è à u turnu, a mancanza di sonnu aggrava l'ansietà è i sintomi depressivi.L'effetti calmanti di una manta ponderata pò aiutà à migliurà u sonnu per e persone cù sti cundizioni di salute mentale.Un studiu hà truvatu chì e mantelli ponderati aiutavanu à riduce i sintomi di l'insomnia per e persone cun ansietà, depressione, disordine bipolari è ADHD.

Disturbi di u Spettru Autismu
Per attivà u sensu di u toccu, una manta ponderata pò aiutà à e persone cù disordini di l'autismu di u spettru di l'autismu fucalizza nantu à a pressione prufonda di a manta invece di altri stimuli sensoriali da u so circondu.Questa pressione pò furnisce cunsulazione è permettenu di rilassate ancu in situazioni chì ponu esse stimulanti.Malgradu a mancanza di ricerca nantu à i benefizii ughjettivi per u sonnu, i zitelli cù autismu spessu preferiscenu aduprà una manta ponderata.

Sò cuperte ponderate sicure?
I mantelli ponderati sò generalmente cunsiderati sicuri, sempre chì a persona chì usa a manta hà abbastanza forza è destrezza fisica per alzà a manta da sè stessu quandu hè necessariu per prevene a suffocation o intrapment.

Certi dormitori duveranu piglià precauzioni extra è parlà à u so duttore prima di utilizà una manta ponderata.Una manta ponderata pò esse inadatta per e persone cun certe cundizzioni medichi, cumprese prublemi respiratorii o circulatori cronichi, asma, pressione sanguigna, diabete di tipu 2 è claustrofobia.L'esperti ricumandenu ancu chì e persone cù l'apnea obstructiva di u sonnu (OSA) evitenu l'usu di manta ponderata, perchè u pesu di una manta pesante pò restringe u flussu d'aria.

Ancu s'ellu ci sò parechje mantelli ponderati specificamente pensati per i zitelli, i zitelli è i zitelli ùn anu micca aduprà mantelli ponderati perchè correnu u risicu di esse intrappulati sottu.

Cumu sceglie a manta ponderata ghjustu
A maiò parte di a ghjente preferisce una manta ponderata equivalenti à circa 10% di u so pesu di corpu, ancu s'ellu duvete piglià e vostre preferenze in cunsiderà quandu cercate una manta ponderata.I mantelli ponderati sò venduti in pesi chì varienu da 7 liri à 25 liri, è sò tipicamenti in dimensioni standard di lettu cum'è doppia, piena, regina è rè.Certi pruduttori facenu ancu coperte ponderate per i zitelli o di viaghju.

I mantelli ponderati sò più caru cà i mantelli regulari, generalmente trà $ 100 à $ 300.I mudelli più caru tendenu à esse fatti cù materiali più durable è ponu offre una transpirabilità megliu o altre funziunalità.


Tempu di post: 21-mar-2022