news_banner

nutizie

Beneficii di a manta ponderata

Parechje persone trovanu chì aghjunghje amanta ponderataà a so rutina di u sonnu aiuta à riduce u stress è prumove a calma.In listessa manera cum'è un abbracciu o un swaddle di u zitellu, a pressione gentile di una manta ponderata pò aiutà à facilità i sintomi è à migliurà u sonnu per e persone cun insomnia, ansietà o autismu.

Cosa hè una manta ponderata?
Coperte ponderatesò pensati per esse più pesanti di i mantelli normali.Ci sò dui stili di mantelli ponderati: stile di maglia è duvet.Coperte ponderate in stile duvet aghjunghjenu pesu cù perle di plastica o di vetru, cuscinetti à sfera, o altre riempimentu pesante, mentre chì e coperte ponderate in maglia sò tessute cù filatu densu.
Una manta ponderata pò esse usata nantu à u lettu, u divano, o in ogni locu chì vulete rilassate.

Beneficii di a manta ponderata
I mantelli ponderati piglianu a so ispirazione da una tecnica terapeutica chjamata stimulazione di pressione profonda, chì usa una pressione ferma è cuntrullata per induce una sensazione di calma.Utilizà una manta ponderata pò avè benefizii subjectivi è oggettivi per u sonnu.

Fornite cunfortu è sicurezza
Si dice chì e coperte ponderate funzionanu in u listessu modu chì una fascia stretta aiuta i neonati à sentenu bè è accogliente.Parechje persone trovanu sti mantelli aiutanu à dorme più rapidamente per prumove un sensu di sicurità.

Facilità u Stress è Calmà l'Ansietà
Una manta ponderata pò aiutà à gestisce i sentimenti di stress è ansietà.Siccomu u stress è l'ansietà spessu interferiscenu cù u sonnu, i benefici di una manta ponderata pò traduce in un sonnu megliu per quelli chì soffrenu di pinsamenti stressanti.

Migliurà a qualità di u sonnu
I mantelli ponderati utilizanu una stimulazione di pressione profonda, chì hè pensata per stimulà a produzzione di una hormona chì aumenta l'umore (serotonina), riduce l'hormone di stress (cortisol) è aumenta i livelli di melatonina, l'hormone chì vi aiuta à dorme.Questu pò aiutà à migliurà a qualità generale di u sonnu.

Calma u Sistema Nervosu
Un sistema nervoso iperattivu pò purtà à l'ansietà, l'iperattività, a freccia cardiaca rapida è a mancanza di respirazione, chì ùn sò micca favurevuli à u sonnu.Distribuendu una quantità uniforme di pesu è pressione in tuttu u corpu, i mantelli ponderati ponu calmà a risposta di lotta o fughje è attivà u sistema nervoso parasimpaticu rilassante in preparazione per u sonnu.


Tempu di post: 30-jun-2022