news_banner

nutizie

Bed-Bath-BeyondWP

Union, NJ - Per a seconda volta in trè anni, Bed Bath & Beyond hè destinatu à un investitore attivista chì esige cambiamenti significativi à e so operazioni.

U cofundatore di Chewy è presidente di GameStop Ryan Cohen, chì a so ditta d'investimentu RC Ventures hà pigliatu una participazione di 9,8% in Bed Bath & Beyond, hà mandatu ieri una lettera à u cunsigliu di amministrazione di u rivenditore esprimendu preoccupazioni per a compensazione di u dirigente in quantu à u rendiment è a so strategia. per creà una crescita significativa.
Crede chì a cumpagnia duveria restringere a so strategia è esplorà sia spinning off the buybuy Baby chain o vende l'intera cumpagnia à l'equità privata.
Per i primi nove mesi di l'annu fiscali recentemente cunclusu, a vendita tutale hè cascata di 28%, cù cumpunimentu di 7%.A cumpagnia hà riportatu una perdita netta di $ 25 milioni.Bed Bath & Beyond hè previstu di riportà i so risultati di l'annu fisicu cumpletu in aprile.

"[U] prublema in Bed Bath hè chì a so strategia assai publicitata è sparghje ùn finisce micca u spinu chì hè persistutu prima, durante è dopu à u nadir di a pandemia è a nomina di u direttore generale Mark Tritton", hà scrittu Cohen.
Bed Bath & Beyond hà rispostu sta mattina cun una breve dichjarazione.
"U cunsigliu è a squadra di gestione di Bed Bath & Beyond mantenenu un dialogu coerente cù i nostri azionisti è, mentre ùn avemu micca avutu un cuntattu precedente cù RC Ventures, esamineremu attentamente a so lettera è speremu di impegnà in modu constructivu intornu à l'idee chì anu prupostu", hà dettu. disse.

A cumpagnia hà cuntinuatu: "U nostru cunsigliu hè impegnatu à agisce in u megliu interessi di i nostri azionisti è riviste regularmente tutti i percorsi per creà valore per l'azionisti.U 2021 hà marcatu u primu annu di esecuzione di u nostru pianu di trasfurmazioni audace è pluriennale, chì credemu chì creà un valore significativu per l'azionisti à longu andà ".
L'attuale dirigenza è strategia di Bed Bath & Beyond sò cresciute da una rivuluzione guidata da l'attivisti in a primavera di u 2019, chì hà finalmente risultatu in l'eliminazione di l'allora CEO Steve Temares, a dimissioni da u cunsigliu di i fundatori di a cumpagnia Warren Eisenberg è Leonard Feinstein, è a nomina. di parechji novi membri di u cunsigliu.
Tritton hè statu assuciatu cum'è CEO in nuvembre 2019 per portà avanti parechje iniziative chì eranu digià state in piazza, cumprese a vendita di imprese non core.In i prossimi mesi, Bed Bath hà vindutu numerose operazioni, cumprese One Kings Lane, Christmas Tree Shops / And That, Cost Plus World Market è parechji niche in linea.
Sottu u so sguardu, Bed Bath & Beyond hà riduciutu u so assortimentu di marche naziunali è lanciatu ottu marchi privati ​​​​in parechje categurie, emulendu una strategia chì Tritton era ben versatu durante u so precedente mandatu in Target Stores Inc.

Cohen hà affirmatu in a so lettera à u cunsigliu chì a cumpagnia hà bisognu di fucalizza nantu à un inseme core di obiettivi cum'è a mudernizazione di a so catena di supply chain è a tecnulugia."In u casu di Bed Bath, pare chì pruvà à eseguisce decine di iniziative à una volta porta à decine di risultati mediocri", disse.


Tempu di post: 21-mar-2022