banner_di_nutizie

nutizie

Lettu-Bagnu-AldilàWP

Union, NJ - Per a seconda volta in trè anni, Bed Bath & Beyond hè statu pigliatu di mira da un investitore attivista chì esige cambiamenti significativi à e so operazioni.

U cofundatore di Chewy è presidente di GameStop, Ryan Cohen, chì a so sucietà d'investimentu RC Ventures hà pigliatu una participazione di 9,8% in Bed Bath & Beyond, hà mandatu eri una lettera à u cunsigliu d'amministrazione di u retailer sprimendu preoccupazioni per a compensazione di a dirigenza in relazione à u rendimentu è ancu per a so strategia per creà una crescita significativa.
Crede chì a cumpagnia duveria restringhje a so strategia è esplorà sia a scorporazione di a catena buybuy Baby sia a vendita di tutta a cumpagnia à u capitale privatu.
Per i primi nove mesi di l'annu fiscale recentemente cunclusu, e vendite totali sò calate di 28%, cù una calata di 7%. A cumpagnia hà riportatu una perdita netta di 25 milioni di dollari. Bed Bath & Beyond duveria pubblicà i so risultati cumpleti di l'annu fiscale in aprile.

«[U] prublema à Bed Bath hè chì a so strategia assai publicitata è sparsa ùn mette micca fine à a spirale discendente chì hà persistitu prima, durante è dopu u nadir di a pandemia è a nomina di u direttore generale Mark Tritton», hà scrittu Cohen.
Bed Bath & Beyond hà rispostu sta mane cù una breve dichjarazione.
«U cunsigliu d'amministrazione è a squadra di gestione di Bed Bath & Beyond mantenenu un dialogu custante cù i nostri azionisti è, mentre ùn avemu avutu alcun cuntattu precedente cù RC Ventures, esamineremu attentamente a so lettera è speremu di impegnassi in modu costruttivu intornu à l'idee ch'elli anu presentatu», hà dettu.

L'impresa hà cuntinuatu: "U nostru cunsigliu d'amministrazione hè impegnatu à agisce in u megliu interessu di i nostri azionisti è rivede regularmente tutte e strade per creà valore per l'azionisti. U 2021 hà marcatu u primu annu di esecuzione di u nostru pianu di trasfurmazione audace è pluriennale, chì pensemu chì creerà un valore significativu à longu andà per l'azionisti".
L'attuale dirigenza è a strategia di Bed Bath & Beyond sò nate da una sconvolgimentu guidatu da attivisti in a primavera di u 2019, chì hà purtatu infine à l'espulsione di l'allora CEO Steve Temares, à a dimissione da u cunsigliu di amministrazione di i fundatori di a cumpagnia Warren Eisenberg è Leonard Feinstein, è à a nomina di parechji novi membri di u cunsigliu.
Tritton hè statu assuntu cum'è CEO in nuvembre 2019 per purtà avanti parechje iniziative chì eranu digià state messe in opera, cumprese a vendita di attività non core. In i prossimi mesi, Bed Bath hà vindutu numerose operazioni, cumprese One Kings Lane, Christmas Tree Shops/And That, Cost Plus World Market è parechje targhette di nicchia in linea.
Sottu a so surveglianza, Bed Bath & Beyond hà riduttu u so assortimentu di marche naziunali è hà lanciatu ottu marche private in parechje categurie, emulendu una strategia chì Tritton cunniscia bè durante u so precedente mandatu in Target Stores Inc.

Cohen hà dichjaratu in a so lettera à u cunsigliu d'amministrazione chì a cumpagnia hà bisognu di fucalizza si nantu à un inseme d'ubbiettivi fundamentali cum'è a mudernizazione di a so catena di furnimentu è di a so tecnulugia. "In u casu di Bed Bath, pare chì pruvà à eseguisce decine d'iniziative à tempu porta à decine di risultati mediocri", hà dettu.


Data di publicazione: 21 di marzu di u 2022