news_banner

nutizie

Riscaldamentu mentre dorme hè assai normale è hè qualcosa chì parechje persone sperimentanu ogni notte.A temperatura ideale per u sonnu hè trà 60 è 67 gradi Fahrenheit.Quandu a temperatura hè più altu di questu, hè assai difficiule di dorme.Fallendu in un sonnu prufondu hè assuciatu cù a temperatura di u corpu frescu è esse troppu caldu pò ferite a vostra capacità di fallu è stà dorme.A regulazione è a gestione di a vostra temperatura di u corpu hè una parte impurtante di a bona hygiene di u sonnu. Allora i prudutti di rinfrescante sò prudutti boni per voi per stà frescu è dorme megliu.

1.Cooling manta
In più di mantene e cose fresche mentre dorme, i mantelli di rinfrescante venenu cù assai benefici.
Qualità di u sonnu mejorata- Aiutendu à mantene a freschezza, i coperte rinfrescanti sò state dimustrate per migliurà a qualità di u sonnu.U tessulu traspirante di queste manta elimina l'umidità è assorbe u calore.
Reducing Night Sweats - A sudore notturna pò trasfurmà un sonnu di notte tranquilla in un disordine umitu in pocu tempu.Fortunatamente, una manta traspirante rinfrescante riduce a sudore notturna assorbendu u calore eccessivo, diminuendu significativamente u calore sottu i vostri lenzuoli di lino.
Progettu di Aria Condizionata più bassa- Rimuovendu l'eccessu di calore attraversu i tessuti è e tecnulugii di cunduzzione di u calore, i mantelli di rinfrescante facenu menu prubabile di abbassà l'A / C per un sollievu assai necessariu.

81IZJc7To3L._AC_SX679_

2.cooling materasso
Sè vo vi svegliate gocce di sudore ogni notte, pò esse u tempu di aghjurnà u vostru materasso.Quandu a ghjente dorme calda, i so corpi liberanu u calore chì hè assorbutu da u so circondu (vale à dì u colchju è u lettu).Hè per quessa hè cusì impurtante per cumprà un colchju chì hà funzioni di rinfrescante.
Schiuma di memoria interna: Subrtex 3 "gel-infused memory foam topper uses 3.5 libbra di densità di schiuma di memoria, materasso cun design ventilatu ottimizza u flussu d'aria è riduce u calore di u corpu intrappulatu, creendu un ambiente di dorme più frescu è più còmode.
Copertura rimovibile è lavabile: a copertina di rayon di bambù adopta un tessulu in maglia amichevule per a pelle, vene cun cinturini elastici regolabili chì si adattanu à a prufundità di u materasso finu à 12 ", equipaghjata cù un supportu in tela di maglia per impedisce u scorrimentu è una cerniera metallica premium per una facilità di rimozione è lavatura.
Ambiente di sonnu più sanu: u nostru materasso in schiuma di memoria hè certificatu da CertiPUR-US è OEKO-TEX per durabilità, prestazioni è cuntenutu.Senza formaldeide, senza ftalati dannosi.

81YXU-MEzeL._AC_SX679_

3.Cooling cuscinu
Cum'è vo vulete chì u vostru materasso è a biancheria per avè proprietà di rinfrescante, vulete chì u vostru cuscinu vi mantene ancu frescu.Cercate cuscini chì regulanu a temperatura è anu un tela chì si senti frescu.U cuscinu di schiuma di memoria di rinfrescante hè custruitu cù una circulazione d'aria ottimale per mantene u frescu durante a notte.
【Supportu ghjustu】U cuscinu in schiuma di memoria tagliuzzata di cuncepimentu ergonomicu furnisce u sustegnu fermu necessariu per mantene u collu in linea, si move cun voi mentre dorme, cusì ùn ci hè mai un tempu quandu vi lasciate appesu.Ùn avete bisognu di svegliate per fluff è ripiglià u cuscinu.Questu aiuta à alignà a spina, chì pò riduce u dolore è i punti di pressione in questi spazii.
【Cuscini in schiuma regolabile】A cuntrariu di i cuscini di supportu tradiziunali, u cuscinu regulabile LUTE presenta una copertina interna è esterna cù zipper, pudete aghjustà u riempimentu di schiuma per truvà u livellu di cunfortu perfettu è gode di una sperienza di sonnu persunalizata.Perfetta per u latu, u spinu, u stomacu è i dormitori incinti.
【Cooling Pillow】U cuscinu di rinfrescante usa schiuma tagliuzzata premium permette à u cuscinu di lascià l'aria attraversu ogni zona.Copertura di rayon di fibra di rinfrescante amichevule per a pelle allevia u calore eccessivu per i dormitori caldi.U flussu di l'aria mantene l'umidità fora per una atmosfera di sonnu più sana è furnisce una sperienza di dorme più fresca cà u cuscino di cuttuni.
【Usu senza fastidiu】U cuscinu vene cun una federa lavabile in lavatrice per una pulizia più faciule.U cuscinu vene sigillatu à vacuum per u trasportu, per piacè pat è stringhje per un megliu soffiu à l'apertura.

61UhsESINNS._AC_SX679_

4.cooling bedding set
Assicuratevi di sceglie un lettu chì hè respirabile è aria.Queste lenzuola puderanu mantene frescu in i mesi più caldi è aiutanu à dì addiu à i sudori di notte.
Se ùn avete micca un cuscinu chì si ferma frescu tutta a notte, girate nantu à u latu friddu di u cuscinu.Pudete fà a stessa cosa cù i vostri fogli.Mentre chì questu ùn hè micca una correzione per mantene u frescu mentre dorme, vi darà un pocu sollievu tempurale.
Avè lenzu friddi in i mesi di l'estiu serà criticu per aiutà à stà frescu di notte.Prima di lettu, mette i vostri lenzuola in un saccu è congelate per circa una ora.Ancu se e lenzuola congelate ùn restanu micca friddi per una notte intera, sperendu si fermanu abbastanza freti per rinfriscà è vi aiutanu à dorme.

61kIdjvv5OL._AC_SX679_

5.Cooling towel
A nostra tovaglia di rinfrescante hè fatta di trè strati di materiale micro-poliester chì assorbe rapidamente u sudore da a pelle.Per mezu di u principiu fisicu di rinfrescante di evaporazione di e molécule d'acqua, pudete sentu friddu in trè seconde.Ogni asciugamano fresco raggiunge UPF 50 SPF per pruteggevi da i raggi UV.
Queste asciugamani per l'allenamentu di rinfrescante adopta a tecnulugia di tessitura 3D, è u so designu di nido d'ape di alta densità li rende super assorbente è traspirante.Senza pelucchi, sanu è ecologicu.
Bagnate l'asciugamano completamente, strizzate l'acqua, è scuzzulate per trè seconde per sperimentà u maravigliu effettu di rinfrescante.Repetite questi passi dopu uni pochi d'ore di rinfrescante per avè torna a sensazione di rinfrescante.
Asciugamani sportivi rinfrescanti adattati per parechje occasioni.Hè perfettu per i fan di sport in golf, natazione, football, allenamentu, palestra, yoga, jogging è fitness.Funziona ancu per a terapia di febbre o mal di testa, prevenzione di colpu di calore, prutezzione di u sole è per tutti quelli chì volenu mantene frescu durante e so avventure all'aperto.

91cSi+ZPhwL._AC_SX679_

FAQs

Perchè aghju tantu caldu quandu dorme?

U vostru ambiente di dorme è a biancheria chì dorme sò i motivi più cumuni per i quali a ghjente si calda quandu dorme.Questu hè chì a vostra temperatura di u core cala un paru di gradi durante a notte è sparghje u calore in u vostru ambiente circundante.

Cumu possu rinfriscà u mo lettu?

U megliu modu per rinfriscà u vostru lettu hè di cumprà un colchju, letti è cuscini chì anu funzioni di rinfrescante.I materassi Casper è l'opzioni di biancheria di lettu anu tutte e caratteristiche di rinfrescante custruite per mantene a temperatura perfetta per tutta a notte.

Cumu possu cumandalli?

Per piacè cliccate quì per sapè più nantu à u nostru pruduttu è cuntattateci.


Tempu di post: Jul-29-2022