news_banner

nutizie

Quandu vedi u vostru zitellu à affruntà i prublemi di u sonnu è l'ansietà implacable, hè solu naturali per circà un rimediu per aiutà à ottene sollievu.U riposu hè una parte impurtante di u ghjornu di u vostru zitellu, è quandu ùn sò micca abbastanza, a famiglia sana tende à soffre.

Mentre chì ci sò parechji prudutti di supportu di u sonnu orientati à aiutà i zitelli à cascà in un sonnu tranquillu, quellu chì guadagna una quantità crescente di trazione hè l'amata.manta ponderata.Parechji parenti ghjuranu per a so capacità di prumove a calma in i so figlioli, indipendentemente da s'ellu sò usati prima di lettu.Ma per i zitelli per ottene sta sperienza calmante, i genitori devenu selezziunate a manta di taglia adatta per u so zitellu.

Quantu deve esse pesante una manta ponderata per un zitellu?
Quandu compra per amanta ponderata di u zitellu, Una di e prime dumande chì tutti i genitori anu hè, "Quantu deve esse pesante a manta ponderata di u mo figliolu?"I mantelli ponderati per i zitelli venenu in diversi pesi è dimensioni, cù a maiò parte di caduta trà quattru à 15 liri.Queste manta sò tipicamente imbottite cù perle di vetru o pellets di plastica di plastica per dà à a manta u so pesu extra, chì li permette di imità a sensazione di esse abbracciata.
Comu regula generale, i genitori anu da selezziunate una manta ponderata chì hè circa 10 per centu di u pesu di u corpu di u zitellu.Per esempiu, se u vostru zitellu pesa 50 liri, vi vulete sceglie una manta chì pesa cinque liri o menu.Questa gamma di pesu hè cunsiderata ideale perchè furnisce un pesu abbastanza per calmà u sistema nervuu di u vostru zitellu senza fà sentenu claustrofobichi o incomodamente ristretti.
Inoltre, assicuratevi di attentu à i limiti di età di u fabricatore.I mantelli ponderati ùn sò micca adattati per i zitelli è i zitelli, postu chì u materiale di riempimentu pò cascà è diventà un periculu di suffocante.

I benefizii di e mantelli ponderati per i zitelli

1. Trasfurmà u sonnu di i vostri figlioli– U vostru zitellu sbatte è si gira di notte ?Mentre studii nantu à l'effetti dicoperte ponderatenantu à i zitelli sò scarsi, i studii anu dimustratu chì i mantelli ponderati ponu migliurà a qualità di u sonnu, aiutanu à l'utilizatori à dorme più veloce è diminuite a so inquietudine durante a notte.
2. Facilità i sintomi di l'ansietà - I zitelli ùn sò micca immune à u stress è l'ansietà.Sicondu Child Mind Institute, l'ansietà afecta à u 30 per centu di i zitelli in un certu puntu.I mantelli ponderati sò cunnisciuti per furnisce un effettu calmante chì pò aiutà à facilità i sintomi d'ansietà di u vostru zitellu.
3. Reduce Nighttime Fears- Parechji zitelli teme u bughju è di andà in lettu di notte.Se una luce di notte sola ùn hè micca fà u truccu, pruvate una manta ponderata.Grazie à a so capacità di imità un abbracciu cálido, i mantelli ponderati ponu aiutà à calmà è cunsulate u vostru zitellu à a notte, riducendu a probabilità di finisce in u vostru lettu.
4. May Help Reduce a Frequency of MeltdownsCoperte ponderatesò longu statu una strategia di calmante populari per riduce i meltdowns in i zitelli, in particulare quelli chì sò in u spettru autismu.U pesu di a manta si dice chì furnisce l'input proprioceptivu, aiutendu à regulà e so risposte emotive è cumportamentali à a sobrecarga sensoriale.

Cosa à circà in una manta ponderata per i zitelli
U pesu di u vostru zitellu serà u fattore determinante più impurtante in a scelta di a manta più ponderata per elli.Ma ci sò parechje altre cose chì vulete tene in mente quandu cumprà una manta ponderata per u vostru zitellu.
Materiale: Hè impurtante di ricurdà chì i zitelli anu una pelle più suave è più sensibile chì l'adulti.In u risultatu, vi vulete sceglie una manta ponderata fatta da tessili d'alta qualità chì si sentenu bè contr'à a pelle di u vostru zitellu.A microfibra, u cuttuni è a flanella sò uni pochi d'opzioni per i zitelli.
Respirabilità: Se u vostru zitellu dorme caldu o vive in una regione cù l'estate insopportabilmente calda, cunzidira una manta ponderata rinfrescante.Queste manta di regulazione di a temperatura sò spessu fatte cù tessili d'umidità chì mantenenu u vostru zitellu frescu è còmode in i climi più caldi.
Facilità di Lavà: Prima di fà a compra per u vostru zitellu, vi vulete sapè è amparà cumu lavà una manta ponderata.Fortunatamente, assai mantelli ponderati venenu avà cù una copertina lavabile in lavatrice, facendu spills è macchie una brisa assoluta.


Tempu di post: Dec-30-2022