news_banner

nutizie

Quandu simu stanchi, stanchi è pronti per rilassate, u calore di una manta soffice è accogliente pò fà chì ci sentimu maravigliosi.Ma chì succede quandu ci sentimu ansiosi ?Puderanu e mantelli furnisce u listessu cunfortu per aiutà à rilassate quandu i nostri corpi è menti ùn sò micca rilassati per tuttu?

Coperte d'ansietà coperte ponderate, qualchì volta chjamatu coperte di gravità, chì sò stati usati in parechji ospedali è prugrammi di trattamentu per parechji anni.I mantelli d'ansietà sò diventati più mainstream recentemente cum'è a ghjente hà cuminciatu à capisce i numerosi benefici di l'usu di mantelli ponderati in casa.

Coperte ponderate

Coperte ponderateprima era più cunnisciutu per esse usatu in un tipu di terapia occupazionale chjamata terapia d'integrazione sensoriale.A terapia d'integrazione sensoriale hè aduprata per aiutà e persone cù autismu, o altri disordini di processazione sensoriale, per fucalizza nantu à a regulazione di l'esperienze sensoriali.
Stu approcciu hè utilizatu cun l'intelligenza chì quandu a terapia hè aduprata in una manera strutturata è ripetitiva, a persona aprende à processà è reagisce à sensazioni più efficace.I mantelli anu offrittu una sperienza sensoriale sicura chì pò esse usata facilmente è in modu micca minacciatu.

Stimulazione di pressione profonda

Una manta ponderata offre qualcosa chjamata stimulazione di pressione profonda.In novu, spessu usata tradiziunale cù quelli chì sò sfidati cù e cundizioni di processazione sensoriale, a stimulazione di pressione prufonda aiuta à calmà un sistema overstimulated.
Quandu hè appiicata bè, sta pressione, spessu per esse pensata cum'è a listessa pressione sperimentata cù un abbracciu o un abbracciu caldu, un massaggio, o cuddling, pò aiutà u corpu à cambià da u so sistema nervoso simpaticu à u so sistema nervu parasimpaticu.
A manta offre una distribuzione uniforme, pressione gentile nantu à una grande zona di u corpu in un tempu, creendu un sensu di calma è di sicurità per quelli chì si sentenu ansiosi o soprastimulati.

Cumu travaglianu

Ci sò parechji disinnicoperte d'ansietà ponderate, in particulare chì sò diventati più populari è mainstream.A maiò parte di i mantelli sò fatti cù cuttuni o mischi di cuttuni, facenu più durable è più faciuli per lavà è mantene.Ci sò ancu coperture microbiche chì ponu esse aduprate per mantelli ponderati per aiutà à minimizzà a diffusione di i germi, soprattuttu quandu i mantelli sò usati in un ospedale o un centru di trattamentu.L'imprese offrenu una varietà di tessili per chì a ghjente hà opzioni per cunfortu persunale è stile.
I mantelli d'ansietà sò spessu pieni di una forma di picculi pellets di plastica.A maiò parte di e marche di manta descrizanu u plasticu chì utilizanu cum'è senza BPA è conforme à a FDA.Ci hè parechje cumpagnie chì utilizanu perle di vetru chì sò descritte cum'è a tessitura di sabbia, chì ponu aiutà à creà un prufilu più bassu, menu voluminoso, manta.
Per assicurà chì u pesu di a manta hè uniformemente distribuitu per a massima efficacità di l'estimulazione di pressione prevista, i manta sò spessu designati cù un mudellu di quadrati, simili à un quilt.Ogni quadru hà a listessa quantità di pellets per assicurà a pressione coherente à traversu a manta è à volte pienu di un pocu di polyfil cum'è pudete truvà in un cunfortu tradiziunale o cuscinu, per un cuscinu è cunsulazione.

Pesi è dimensioni
I mantelli d'ansietà sò dispunibuli in una varietà di dimensioni è pesi, secondu a preferenza persunale, è ancu l'età è a dimensione di a persona chì usa a manta.I mantelli ponderati sò cumunimenti dispunibili in u pesu di 5-25 liri.
Ancu s'ellu pò sona abbastanza pesante, ricordate chì u pesu hè distribuitu uniformemente in tutta a superficia di a manta.L'intenzione hè chì a persona chì usa a manta per sente una quantità consistente di pressione gentile in u so corpu.

Altri fattori
Un'altra cosa da cunsiderà hè l'altezza.Ci hè una varietà di dimensioni di mantelli d'ansietà dispunibili, cum'è truverete cù mantelli tradiziunali o cunsulatori.Alcune cumpagnie misuranu e so mantelli per dimensioni di lettu, cum'è doppia, piena, regina è rè.L'altri cumpagnie misuranu e so mantelli per picculi, medii, grandi è extra-largi.Hè impurtante di mantene in mente l'età è l'altitudine di una persona, è ancu induve più spessu usate a manta.


Tempu di Postu: Feb-23-2023