news_banner

nutizie

Quì àKUANGS, facemu parechjiprudutti ponderatidestinatu à aiutà vi rilassate u vostru corpu è a mente - da u nostru best-sellerManta ponderataà i nostri più votatiwrap spallaèpad pisatu per a volta.Una di e nostre dumande più frequenti hè: "Pudete dorme cù una manta ponderata?"A risposta corta hè sì.Ùn hè micca solu accettabile per dorme cù una manta ponderata - hè ancu incuraghjitu!
A ricerca mostra chì dorme nantu à una manta ponderata pò ottimisà assai a quantità è a qualità di i vostri naps, soprattuttu s'ellu soffre d'ansietà o altre malatie mentale.

1. Sceglie a manta ponderata dritta
Truvà a manta più ponderata per u vostru pesu è e preferenze di dorme pò aiutà à dorme cunfortu è sicuru.Tuttu u mondu hè diversu, cusì ùn assume micca chì a manta ponderata di u vostru amicu o cumpagnu hè ghjustu per voi.Certi pirsuni preferanu mantelli ponderati cù perle di vetru perchè sò più silenziu è aiutanu à mantene l'utilizatore più frescu, mentri àutri preferanu perle di plastica perchè conservanu u calore è sò spessu menu caru.
Di sicuru, avete ancu bisognu di sceglie a taglia ghjusta per u vostru pesu.Innota chì a maiò parte di i fabricatori ricumandenu di curling up cun una manta ponderata chì hè circa 10% di u vostru pesu tutale di u corpu per un cunfortu ottimali è rilassazione.

2. Cunsiderate a temperatura
A temperatura hè un altru fattore impurtante per cunsiderà quandu cumprà una manta ponderata.Qualchidunu si sveglianu in u mezzu di a notte sudatu, mentre chì altri ùn pare micca esse abbastanza caldi.
Se ti piace un dorme friddu, cunzidira à sceglie una manta ponderata di poliester cù perle di plastica.Questi materiali sò insulanti, chì significanu chì mantenenu u calore è aiutanu à mantene u calore in e notti freti.
Dormi caldu ?Sì cusì, pruvate a nostracuperta ponderata di rinfrescante speciale.Questa elegante manta hè fatta da 100% tela di viscosa di bambù è perle di vetru premium.Hè a manta ponderata più morbida in u mondu è hè incredibilmente fresca è morbida di seta, cusì hè cum'è dorme in una piscina d'acqua fresca.Hè u sognu di un dorme caldu !

3. Riservate un Appuntamentu cù u vostru Prestatore di Salute
Ancu s'è i mantelli ponderati sò pieni di benefici, ponu ancu esse risichi per certi gruppi di persone.Hè per quessa chì in generale hè una bona idea di cuntrollà cù u vostru duttore prima di decide di dorme cù una manta ponderata.

4. Lavà a manta ponderata regularmente
Se vulete una bona notte di sonnu, assicuratevi chì a vostra manta ponderata hè lavata regularmente.In fatti, l'acari di u polu è l'altri allergeni ponu ammuccià in i nostri lettu, causendu reazzioni allergii chì portanu à un riposu di notte poveru.In fattu, a Fundazione di u Sonnu informa chì e persone cù allergii sò duie volte più probabili di soffre di insomnia in paragunà cù e persone senza allergii.
Per pruteggiri contra l'allergens, a maiò parte di l'esperti ricumandenu di lavà l'inserti di manta ponderata ogni trè à quattru mesi è a manta ponderata copre almenu ogni altra settimana.Se a vostra pelle hè grassa o si sudate assai di notte, pudete bisognu di lavà a settimana.
Se lavà a vostra manta ponderata ogni settimana sona cum'è un corvo, ci sò qualchi passi faciuli chì pudete piglià per allargà u tempu trà i lavaggi.Prima, duscia a notte per lavà a terra è a sucietà da u vostru corpu, è utilizate un fogliu superiore per evità u cuntattu direttu cù a manta ponderata.Inoltre, cunzidira à lascià u vostru animali di dorme in altrò.

5. Dà u vostru corpu tempu per adattà
Cù tanta hype attornu à e coperte ponderate, probabilmente sperate di cascà in un sonnu beatu à u mumentu chì vi arricciate in a manta.Ma pudete vulete calà e vostre aspettative.Mentri certi pirsuni si nutari subitu una diffarenza in a qualità di u so sonnu, altri si trovanu chì ci vole circa una settimana per abituà à u sensu di a manta ponderata, è dopu altre duie simane prima ch'elli cumincianu à sperimentà i benefici attuali.
Per avè abituatu à una manta ponderata, pò aiutà à dorme cun ella nantu à u vostru corpu inferiore prima.Ogni notte, alzate a manta un pocu più altu finu à chì vi copre da u collu.


Tempu di Postu: Dec-13-2022