Toronto - U quartu trimestre di u Retailer Sleep Country Canada per l'annu finitu u 31 di dicembre di u 2021, hè cullatu à 271,2 milioni di C$, un aumentu di 9% da e vendite nete di 248,9 milioni di C$ in u stessu trimestre di u 2020.
U retailer di 286 magazzini hà publicatu un redditu nettu di 26,4 milioni di C$ per u trimestre, una diminuzione di 0,5% da 26,6 milioni di C$ in u quartu trimestre di l'annu passatu. Per u trimestre, u retailer hà dettu chì e so vendite in u stessu magazinu anu aumentatu di 3,2% da u listessu trimestre di u 2020, è e vendite di e-commerce rapprisentanu u 210,9% di e so vendite trimestrali.
Per l'annu sanu, Sleep Country Canada hà publicatu un redditu nettu di 88,6 milioni di C$, un aumentu di 40% da 63,3 milioni di C$ rispetto all'annu precedente. A cumpagnia hà riportatu vendite nete di 920,2 milioni di C$ per u 2021 fiscali un 21,4% da 757,7 milioni di C$ in 2020.
"Avemu furnitu un forte rendimentu in u quartu trimestre, cù una crescita eccezziunale di dui anni di ricavi impilati di 45,4% guidata da una crescita di a dumanda di i cunsumatori per a nostra cartera di prudutti in i nostri marchi è canali", hà dettu Stewart Schaefer, CEO è presidente. "Avemu cuntinuatu à custruisce u nostru ecosistema di u sonnu, hà allargatu a nostra linea di prudutti è e piattaforme di e-commerce cù l'acquistu di Hush è l'investimentu in Sleepout, è hà sviluppatu a nostra impronta di vendita cù i nostri magazzini Express esclusivi in Walmart Supercentres.
"Malgradu u rinascimentu di COVID-19 più tardi in u trimestre è e sfide di a catena di fornitura assuciata à a pandemia, i nostri investimenti in distribuzione, inventariu, esperienza digitale è di i clienti, cumminati cù una esecuzione eccezionale da u nostru squadra di megliu in classi, ci hà permessu di consegna à i nostri clienti induve anu sceltu di cumprà ".
Durante l'annu, Sleep Country Canada hà assuciatu cù Walmart Canada per apre altre magazzini Sleep Country/Dormez-vous Express in i magazzini Walmart in Ontario è Quebec. U retailer hà ancu assuciatu cù Well.ca, un retailer digitale di salute è benessere, per aiutà à prumove i benefici di u sonnu sanu.
Sò Sheila Long O'Mara, editore esecutivu di Furniture Today. In tutta a mo carriera di 25 anni in l'industria di l'arredamento di a casa, aghju statu editore cù una quantità di publicazioni di l'industria è aghju passatu un brevi stint cù una agenzia di relazioni pubbliche induve aghju travagliatu cù alcune di e marche di letti principali di l'industria. Aghju aghjustatu Furniture Today in dicembre 2020 cun un focusu nantu à i prudutti di u lettu è di u sonnu. Hè un ritornu in casa per mè, cum'è eru scrittore è editore cù Furniture Today da u 1994 finu à u 2002. Sò cuntentu di vultà è aspittà à cuntà e storie impurtanti chì impactanu i venditori è i fabricatori di letti.
Tempu di Postu: 21-Mar-2022